Vaše prodejna: Najít z 52 prodejen
Zvolte prodejnu

Volejte zdarma: 800 800 480 (dnes od 8:00 do 20:00)

Košík: počet: 0 ks cena: 0

Váš nákupní košík je prázdný

Nakupte ještě za 2 499 a budete mít dopravu ZDARMA.

0 / 2 499

  • Volejte zdarma: 800 800 480
    (dnes od 8:00 do 20:00)

Jak mohu reklamovat zboží?

Na dotaz odpověděl

ing-vaclav-penicka.png
Ing. Václav Pěnička
Jednatel
Zeptat se specialisty

Napište dotaz na specialistu

Pro vyřízení reklamace je potřeba reklamaci přinést na některou z našich poboček nebo zaslat na adresu:

PENDA s.r.o.

U Javůrkovy louky 568 

506 01 Jičín


Zásilka zaslaná na reklamaci by měla obsahovat:

  1. Vadné zboží zabalené tak, aby nedošlo k dalšímu poškození přepravou. 
  2. Stručný popis závady, případně ukázku vadného tisku.
  3. Kopii faktury nebo alespoň číslo prodejního dokladu nebo objednávky.
  4. Požadavek na způsob vyřízení reklamace. 
  5. Vhodné je i telefonní číslo, na kterém budete během dne dostupní v případě potřeby doplnění či upřesnění některých informací.

Reklamaci je také možné zadat do našeho reklamačního formuláře


Další odpovědi v poradně na téma: Dotazy spojené s reklamací

  • Dotaz: Co dělat, když mám podezření, že mi Vaše náplň může poškodit tiskárnu?

    7. 9. 2017
    Odpověď: Kvalitní kompatibilní náplň nemůže tiskárnu poškodit a my používáme náplně jen od prověřených stálých dodavatelů. Obecně lze konstatovat, že výrobci originálních náplní se postupně s konkurenční kompatibilní výrobou náplní smiřují. Jedním z obchodních opatření výrobců originálních náplní je nabídka cenově výhodnějších sad, tzv. Multi Packů. Jedná se o společné balení černé + barevných, 2 balení če…
  • Dotaz: Co hlídat při přebírání zásilky od dopravce?

    7. 9. 2017
    Odpověď: 1. Zásilku vždy zkontrolujte za přítomnosti přepravce.2. Ujistěte se, že je krabice i lepící páska neporušená po celém svém povrchu. Zkontrolujte, zda krabice nebyla upuštěna z větší výšky (tedy nemá poškozené rohy, případně deformovanou spodní, či boční stranu).3. Otevřete krabici a zkontrolujte neporušenost obsahu. 4. Při jakémkoliv problému, nebo podezření na možné poškození, je nutné toto poz…
  • Dotaz: Co musí obsahovat zásilka zasílaná na reklamaci?

    7. 9. 2017
    Odpověď: 1. Vadné zboží musí být zabalené tak, aby nedošlo k dalšímu poškození přepravou.2. Přiložte stručný popis závady, případně ukázku vadného tisku.3 Uvítáme kopii faktury nebo alespoň číslo prodejního dokladu nebo objednávky. 4. Přidejte požadavek na způsob vyřízení reklamace.Vhodné je i telefonní číslo, na kterém budete během dne dostupni v případě potřeby doplnění či upřesnění některých info…
  • Dotaz: Jak k Vám máme posílat náplně k reklamaci?

    7. 9. 2017
    Odpověď: Náplně je potřeba před zasláním zabalit nejlépe do originálního obalu a vycpat balíček tak, aby náplň nepoletovala uvnitř. Pokud již nemáte originální obal, je možné náplně zabalit do nějaké krabice a vycpat ji např. bublinkovou folii, tvrdým papírem apod. Je potřeba náplň řádně zabalit, aby při přepravě nedošlo ještě k většímu poškození.
  • Dotaz: Jak dlouho u vás trvá vyřízení reklamace?

    7. 9. 2017
    Odpověď: Většinu reklamaci vyřizujeme v den doručení reklamace na naší adresu:PENDA s.r.o. U Javůrkovy Louky568506 01 JičínMnožství reklamací se u nás dlouhodobě pohybuje pod 0,70% a absolutně převažují technické závady v elektronice dodaných náplní. Zcela výjimečně čekáme na vyjádření dodavatele a využíváme možnosti vyřízení reklamace do 30 dnů. O zaslání tiskárny informujte naše reklamační oddělení na b…