Jak mohu reklamovat zboží?

Pro vyřízení reklamace je potřeba reklamaci přinést na některou z našich poboček nebo zaslat na adresu:

PENDA s.r.o.

Ruská 45 

506 01 Jičín


Zásilka zaslaná na reklamaci by měla obsahovat:

  1. Vadné zboží zabalené tak, aby nedošlo k dalšímu poškození přepravou. 
  2. Stručný popis závady, případně ukázku vadného tisku.
  3. Kopii faktury nebo alespoň číslo prodejního dokladu nebo objednávky.
  4. Požadavek na způsob vyřízení reklamace. 
  5. Vhodné je i telefonní číslo, na kterém budete během dne dostupní v případě potřeby doplnění či upřesnění některých informací.

Reklamaci je také možné zadat do našeho reklamačního formuláře


Na dotaz odpověděl

Ing. Václav Pěnička
  • Ing. Václav Pěnička

  • Jednatel

Další odpovědi v poradně na téma: Dotazy spojené s reklamací

PŘIHLÁSIT SE


CENA TISKU

Vypočítali jsme pro vás úplnou cenu za stránku, za kterou tato tiskárna tiskne. Kromě samotného papíru jsme zohlednili veškerý spotřební materiál (např. inkoust, toner, válce, odpadní nádobky..). Snadno tak porovnáte výhodnost jednotlivých tiskáren mezi sebou.

CENA ZA JEDNU STRÁNKU

Vypočítali jsme pro vás cenu za stránku u této konkrétní náplně při normovaně pokryté stránce (cca 3,5% - 5%). Snadno tak porovnáte výhodnost jednotlivých náplní mezi sebou.