Vaše prodejna: Najít z 58 prodejen
Zvolte prodejnu

Volejte zdarma: 800 800 480 (dnes od 8:00 do 20:00)

Košík: počet: 0 ks cena: 0

Váš nákupní košík je prázdný

Nakupte ještě za 2 499 a budete mít dopravu ZDARMA.

0 / 2 499

  • Volejte zdarma: 800 800 480
    (dnes od 8:00 do 20:00)

Reklamace - 8 dotazů v poradně

  • Dotaz: Máme při reklamaci přelepovat trysky páskou?

    28. 2. 2018
    Odpověď: Není vhodné přelepovat trysky náplní lepící páskou, ani ničím jiným. Použitá lepidla téměř jistě znehodnotí mikroskopické trysky náplně. Lepší je použít plastovou krytku, která je u většiny náplní nasazena před prvním použitím. Pokud náplň krytku neměla, je lepší jí nechat pouze zabalenou do mikrotenového sáčku.
  • Dotaz: Kam mám poslat reklamaci?

    7. 9. 2017
    Odpověď: Pro vyřízení reklamace je potřeba reklamaci přinést na některou z našich poboček nebo zaslat na adresu:PENDA s.r.o. U Javůrkovy louky 568 506 01 JičínZásilka zaslaná na reklamaci by měla obsahovat:Vadné zboží zabalené tak, aby nedošlo k dalšímu poškození přepravou. Stručný popis závady, případně ukázku vadného tisku.Kopii faktury nebo alespoň číslo prodejního dokladu nebo objednávky.Požadavek na z…
  • Dotaz: Jak dlouho u vás trvá vyřízení reklamace?

    7. 9. 2017
    Odpověď: Většinu reklamaci vyřizujeme v den doručení reklamace na naší adresu:PENDA s.r.o. U Javůrkovy Louky568506 01 JičínMnožství reklamací se u nás dlouhodobě pohybuje pod 0,70% a absolutně převažují technické závady v elektronice dodaných náplní. Zcela výjimečně čekáme na vyjádření dodavatele a využíváme možnosti vyřízení reklamace do 30 dnů. O zaslání tiskárny informujte naše reklamační oddělení na b…
  • Dotaz: Co musí obsahovat zásilka zasílaná na reklamaci?

    7. 9. 2017
    Odpověď: 1. Vadné zboží musí být zabalené tak, aby nedošlo k dalšímu poškození přepravou.2. Přiložte stručný popis závady, případně ukázku vadného tisku.3 Uvítáme kopii faktury nebo alespoň číslo prodejního dokladu nebo objednávky. 4. Přidejte požadavek na způsob vyřízení reklamace.Vhodné je i telefonní číslo, na kterém budete během dne dostupni v případě potřeby doplnění či upřesnění některých info…
  • Dotaz: Jak dlouho trvá vyřízení reklamace tiskárny?

    7. 9. 2017
    Odpověď: Reklamaci tiskárny je pro zákazníka časově výhodnější uplatnit přímo v záručním servisu, kde je většinou reklamace vyřízena do cca 14 dnů od doručení zařízení.O zaslání tiskárny informujte naše reklamační oddělení na bezplatné lince. Pomůžeme při urychlení reklamačního procesu, zajistíme výrobní číslo tiskárny a získáme informace do reklamačních statistik.Zasláním zařízení přes naší prodejnu se pr…