Někdy se může stát, že se zboží pokazí, přestože spolupracujeme pouze s prověřenými dodavateli a výrobci. Každou reklamaci se snažíme vyřídit v co nejkratším čase a ke spokojenosti našich zákazníků. Proto jsme pro vás připravili krátkého průvodce, který vám pomůže reklamaci rychle vyřídit.
TIP: Chcete mít reklamaci vyřízenou v co nejkratším čase? Založte ji rovnou v našem reklamačním formuláři a zrychlíte její zpracování.
Co musí splňovat zásilka poslaná na reklamaci?
Důležité je zboží dobře zabalit a přidat k němu všechny náležitosti, díky tomu výrazně zrychlíte zpracování reklamace, protože se vás tak naši technici nebudou muset složitě doptávat, ale budou hned vědět, na co se podívat. Opravené zboží se vám díky tomu může vrátit už o několik dní dřív.
Vadné zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození během přepravy. Využijte například bublinkovou fólii, která dobře tlumí nárazy. Vyplatí se také pevná kartonová krabice, pokud posíláte větší zboží.
Přiložte do zásilky stručný popis závady, v případě tiskárny i ukázku vadného tisku – pokud je to možné. Případně si vyplňte online reklamaci a přiložte pouze číslo své reklamace.
Přiložením dokladů o koupi, jako je faktura nebo aspoň číslo prodejního dokladu nebo objednávky, urychlíte příjem reklamace.
Přidejte také požadavek na způsob vyřízení reklamace.
Doplňte své kontaktní údaje, především telefonní číslo, na které vás můžeme v případě potřeby kontaktovat.
Jak posílat náplně k reklamaci?
Náplně opět pečlivě zabalte, aby nedošlo k jejich poškození během přepravy. Doporučujeme použít originální obal. Pokud ho nemáte, zabalte náplně do bublinkové folie a vložte je do přiměřeně velké krabice – tu můžete vycpat tvrdým papírem.
Jak vám mohu předat reklamované zboží?
Balíček nebo vadné zboží jednoduše přineste na jednu z našich prodejen. Případně, pokud je to pro vás pohodlnější, můžete dobře zabalenou zásilku poslat na adresu:
PENDA s.r.o.
Ruská 45
506 01 Jičín
Na dotaz odpověděl
-
Ing. Václav Pěnička
- Jednatel